Just another summer

Sommar. Det är visst vad det är nu.

En sommar som ska ägnas åt jobbande, även om det inte sker på heltid. Jag har tagit åt mig ett extrapass imorgon, men sedan börjar helgen även för min del. På söndag ska jag fortsätta med mitt eviga packande. Om sexton dagar smäller det. Då flyttar jag. Det är trots allt en sommar som ska ägnas åt flytt. Därefter är jag on my own. I en egen lägenhet. Det känns konstigt, men samtidigt så otroligt skönt.

Det är sommar. Men vad är en sommar utan Peace & Love? Strålande sol, fantastiska konserter, fina människor, lite cider och leenden på läppar. Det är åtminstone så jag hoppas att det ska bli. Den som lever får se. I augusti tar sommaren slut. Därför har jag valt att lägga en ledig vecka även där. Antagligen beger jag mig till Göteborg en vecka för att träffa Marie, Ninni och Marcuz. Lämpligt nog är Kulturkalset just då. Det kanske också kan bli fint.

Kanske blir det en fin sommar. Kanske inte. Det är en sommar i raden av alla andra. Den kommer inte bli ultimat. Men det är åtminstone sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0