.

besvikelsen i dina ögon
är en syn jag inte kan hantera
den bränner hål i hjärtat
som att jag aldrig varit bra nog
som att jag inte är värd det här

hela världens misslyckanden speglar sig i mina ögon

känslan av att lyckas är en känsla jag aldrig haft
ibland känns det som att jag sprungit hela livet
efter känslor och bussar som man aldrig hinner ifatt
efter en lycka som inte går att ta på

hela världens lycka är utom räckhåll

dina ord krossar mig
och tårarna dränker allt hopp jag nånsin haft
när jag inser att försöka inte räcker till

jag ville bara lyckas

Kommentarer
Postat av: Sandra

"ibland känns det som att jag sprungit hela livet

efter känslor och bussar som man aldrig hinner ifatt"

- helt underbart

2010-11-14 @ 16:04:32
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0